Säg, int kan man väl vara för rosa...?

Jag försöker mitt yttersta för att rosa ska bli en combatfärg. Det finns mycket attitytd att hämta i färgen rosa tycker jag.

Förra gången var det en av mina trognaste combat-deltagare som önskade att jag skulle lägga in piratlåten från förra releasen nu i närmsta framtiden. Synd att hon inte var på plats idag, för vi lekte pirates of the carribbean så det stod härliga till!  Vilken succé det var. Gänget ropade ut i glädje när de hörde vad som var på kommande! Me like!

Jag var lite förkyld förra veckan, men som tur så har det lagt sig nu. Det är ytterst viktigt att jag håller mig frisk för i helgen händer det stora grejer träningsmässigt. På lördag är det Les Mills Super Saturday i Globen. Nån som ska dit?! Det ska bli totally awesome!
Sen på söndag ska jag på bältesprov! Fatta. Det är år och dagar sen och jag känner mig verkligen inte speciellt redo. Så det blir att klämma in taekwondoträning varje dag det går helt enkelt. Om det går vägen så är det 1:a gup jag uppgraderas till. Mäktigt.

Så det står på programmet den här veckan: Träna så in i helskota! Härligt!

2 kommentarer:

  1. Jag är för rosa om jag har på mig en rosa scarf. Passar definitivt bättre på dig. You go girl!

    SvaraRadera
  2. Rosa e definitivt en bra combat färg :)

    SvaraRadera