camilla-skovgaard-wedge-ankle-bootie-in-black vs Bianco-Koersten-bootee

Äh, klart jag kan blogga lite till.

Ett litet skoinlägg (ordskämt).  När jag var i Vasa gick jag in till Bianco när de just lagt fram höstens nyheter och jag dog en aning. Skulle saktat ha kunnat köpa bort allt! Som tur hade mitt shoppingförbud kommit i kraft då redan så det blev inget köp. Jag skojprovade dom här bara (urbekväma).
Besöket i den butiken gav mig också en tanke att jag nu inte ska panik-köpa höstskor innan jag riktigt bestämt mig för vad jag vill ha. Inte köpa 50 stycken som är nästan det jag vill ha utan kanske 3 par som jag faktiskt älskar.
Hehe.. ja, pinsamt många rader kring ett framtida skoköp där då.
Egentligen skulle jag bara säga att Bianco har hittat fin "inspiration" från den eminente skodesignern Camilla Skovgaard. Urballa ankelboots. Helst skulle jag ju ha originalet  - men för en tredjedel av priset kunde jag nog tänka mig Biancos istället.

Camillas:



Biancos:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar