You're not in the mood? Well you get in the mood!


Dagens outfit serveras här, toppat med skor från HM och träigt armband från marimekko. Så här såg jag ut tills jag bytte om till bodycombatkläder och stack till gymmet. Det var sista passet före semestern nu. Sjukt länge sen jag hade 3 veckors paus från det.. vilken fin träningsvärk jag kommer att få sen när jag kommer tillbaka. Härligt.
Nu blir det ingen mer träning - förutom två morgonpromenader - före helgen. Då ska jag göra nåt hemligt hela helgen och det kommer att bli så jäkla tungt och roligt. Får inte säga nu just vad det handlar om, men jag säger ju åt er förstås så fort som möjligt.

 Annars då.. på tal om rubriken.
Vi har dammat av "Seinfeld" här i huset nu och jag tror nog ännu en gång att det finns ingen serie som är bättre än den. Larry David är en sitcom-gud.  Manuset till dagens avsnitt kan ni läsa här och jag tycker vi kan avsluta det här inlägget med två fina citat av George:

George: You ask me to have lunch, tell me you slept with Elaine, and then say you're not in the mood for details. Now you listen to me. I want details and I want them right now. I don't have a job, I have no place to go. You're not in the mood? Well you get in the mood!

George: I know less about women than anyone in the world. But one thing I do know is they're not happy if you don't spend the night. I could be a hot, sweaty room with no air conditioning and all they have is a little army cot this wide (Displays with French fry) You're not going anywhere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar