Sköna fredag!

Vad skönt med fredag. Jag lyckades med konststycket att ta mig till gymmet och styrketräna idag. Yejj! Jag försökte verkligen ta i idag så att jag får njuta av träningsvärk hela helgen!  Perfekt gymväder idag förresten: blåst och regn och mörker.

Nu borde jag ta en halvtimme powerstädning för att sen bara njuta vidare av fredagkvällen. Den blir inte långt tror jag... ögonlocken är tunga redan. Igår gick jag och la mig halv tio... men förstår att det inte är nåt att skryta med. Liza somnade redan klockan fem igår! Duktigt tycker jag.

Det blir fullt ös i helgen, jag ska gå en tränarkurs imorgon hela dagen och på söndag blir det stockholm! Kan bli fattigt på bloggfronten, men ska ha kameran med så det förhoppningsvis blir en uppdatering på måndag om inte annat.

Tudels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar