lookie lookie


Voi ¤%%#&%&¤ vad jag hatar bloggers nya bilduppladdningsverktyg*! Jag måste söka upp nån kontakt jag kan svetsa över det här. Något huvud på blogger måste rulla om inte det åtgärdas snart. Mina bloggnerver klarar inte av sånt här tjafs varje gång. Puh. Det är inte konsekvent, ibland går det bra.. ibland får jag vänta eller försöka flera gånger innan bilden dyker upp. Grr...

Annars, finfin dag idag. Mycket träning också, krävs eftersom jag säkert gick upp 1kg per dag uppe i österbotten av all god mat, allt bulla, all glass och all godis. Det krävs lite extra svett efter att man levt gott... Mycket gott.

Nu ska jag dra mig tillbaka. Kalle Anka och en finsk Plaza koti (båda prenumerationerna har jag fått i present av små älsklingar) kom med posten idag. Måste läsa läsa läsa!


*(ett senare tillägg: det var ju nya bilduppladdningsverktyget jag hade på prov - hade tydligen klickat i nåt sånt. Det är åtgärdat och bloggnerverna är tillbaka i vanlig ordning.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar