Dagens combat

Yes! Om förra veckans bodycombat var en total katastrof så var dagens pass en f-cking succé! Jag och Kicki drog ett teampass och delade passet på hälften. Jag har ju hittills varit så gott som ensam att hålla i bodycombat på gymmet så det är riktigt roligt att ha en kompanjon nu. Någon att bolla idéer med och som kommer att hjälpa mig att anstränga mig mera för att nå målet "världens bästa instruktör". Det är ju så man ska tänka tror jag.. aldrig nöja sig. Det går alltid att bli bättre!
Idag  var vi förberedda till tänderna och det gick fenomenalt. Varmt som i en mörk gränd i Bangkok var det, men alla gjorde sitt bästa. Jag hade gåshud hela sista låten och höll på drunkna i egen svett! Så härligt! Det är såhär det ska kännas efter ett riktigt ordentligt bodycombatpass! "Stay with the fight! "som Dan och Rach brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar