Ciao!

Hej mina små marklars!
Jag har återvänt från ett internetfritt besök i Österbotten. Jag har ätit gott i mängder och massor, tränat nada och hunnit träffa en hel del favoriter. Dessutom har jag fått lite färg på benen också - inte illa. Inte så mycket färg så nån annan än jag märker det ännu förstås - men jag är på god väg.

Ska återkomma med en liten fotorapport sen. Ska kocka till en middag åt mig och herrn först!


Foto från midsommarkvällen. Bilden är inte arrangerad - jag dricker saft. Jag agerade chaufför hela dagen eftersom vi var på miniturne - västervik - björkö - replot - Vasa - Härvlax. Som min kära sambo förklarade: "Enligt finsk standard är det helg och då är det kvinnan bakom ratten så mannen får dricka sin öl i fred". Fast han var nog riktigt rejdig hela kvällen han också.. det var mest prat alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar