Veckans träning

Den här veckan som gick skulle jag nog inte ha tränat mycket om jag inte hade min "måste-träning" som taekwondon och bodycombaten. Det är bland annat en bok som ställde till prioriteringarna och jag har dessutom inte haft lust att lägga hela min tid på träning. Men motion varje dag har jag fått och  det blev faktiskt hela 3 pass combat den här veckan. Taekwondon blev det mindre av istället.
Jag har vardagsmotionerat flitigare den här veckan också eftersom jag cyklat till kissekatterna som skulle ha mat så i fredags så blev det en omväg på 5 km till jobbet istället för den vanliga ena kilometern jag cyklar. Det är nästan så jag tycker att det är tråkigt att ha så kort väg till jobbet. När jag bodde i vasa hade jag 3 km till jobbet och det blev en hel del kilometrar på ett år...

here it goes:

Måndag: BODYcombat
Tisdag: taekwondo
Onsdag: BODYcombat + cyklade direkt efteråt och matade katter 6,3 km.
Torsdag:  2 * cykeltur för kattmatning.
Fredag: BODYcombat
Lördag: morgonpromenad
Söndag: cykling till kissekatterna


Jag har bara lagt in onsdagens cykeltur i träningskalendern för då hade jag ordentlig fart på, uppvärmd efter combaten. Resten av cyklandet klassar jag som vardagsmotion.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar