Veckans träning

Det blev många minuter träning förra veckan. Mycket kampsport och 3 bodycombatpass och sen lite styrketräning på det.
Som tur har taekwondoträningarna varit ganska lugna, det var bara torsdagens pass som drog fram svetten ordentligt, samt slutet på gårdagens träning när vi fick göra över 100 armpressar för att vi var tröga (stod i dålig frontställning -> 30 armpressar, gjorde om misstaget -> 30 armpressar, IGEN -> 50!). Sköönt! som vi brukar säga...
Styrketräningen gick bra i början på veckan. Jag var tidseffektiv och tränade lite före mitt combatpass vilket gjorde att tisdagens styrketräning blev lite kortare i tid. Sen efter det gick det inte så bra för jag fick sån träningsvärk så jag "avbokade" torsdagens styrketräning och städade istället.
Lördagens träningsläger var också väldigt lugn, den kan nästan klassas som vilodag ansträningsmässigt. Lägret var intressant, men det gick inte ut på att ta ut svetten och pulsen så högt det går.

Måndag: styrketräning + bodycombat
Tisdag:    uppvärmning på löpband 20 min 2,8 km + styrketräning.
               Taekwondo
Onsdag: bodycombat
Torsdag: Taekwondo
Fredag: -
Lördag: Självförsvarsträningsläger
Söndag: bodycombat
             Taekwondo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar