min ipodlista

Nu tänker jag avslöja nåt för hela världen. Min musiksmak. Min riktiga musiklyssnaridentitet. Det känns lite hemligt eftersom det här är vad jag lyssnar för mig själv.. i min ipod. Ingen annan bestämmer. Så blev resultatet såhär. Jag förstår inte riktigt.. men ändå. En av låtarna lyssnade jag på varje dag när min ipod var ny, så den är svår att få bort från listan. Dom andra gillar jag stenskarpt ännu.

Ipoden har ju  något så fint som en mapp som heter nåt i stil med "De 25 mest spelade". Jag tänker nu dela med mig topp 4a. Döm mig inte för mycket nu.

1. Teenagers - My chemical romance
Hela albumet tror jag ligger utspridd i mappen. Så bra! Jag lyssnade på albumet en gång när jag var på lenkki. Första och enda gången jag sprungit så hårt så jag nästan spydde när jag var klar.

2. "Brother Louie" - Modern Talking
Fick ett behov av låten efter jag hört den på gymmet. Sen har jag inte tröttnat. Så skön.

3. "I kissed a girl" - K,. Perry. Ja.. det var den här jag pratade om tidigare. Den hänger kvar sen den där sommaren när den var pop.

4. "Give it to me" - Madonna.
Bästa Madonna-låten. Punkt. (NutidsMadonna alltså.)

1 kommentar:

  1. Tusen tack! Teenagers finns nu också i min iPhone. Jag tar tacksamt emot flera musiktips, du har bra smak. :)

    SvaraRadera