kvällens combat

Ja, man ska inte gå och göra 100 armpressar en dag och sen nästa dag förvänta sig att man klarar av att göra armpressar smärtfritt. Ha!
Idag på styrkelåten så försökte jag verkligen få det att se ut som att jag gjorde ordentliga armpressar. Jag koncentrerade mig och försökte strunta i att det tog sjukt i musklerna. haha. Hur slutade det då? Jo! jag föll ihop när det var ca 4 kvar. Rakt ner pladask! haha! Jag hoppas att så många som möjligt var upptagna med sina egna armpressar så de missade vad jag höll på med på scenen.
Ganska roligt det där, när man absolut inte orkar en till. Det tar bara slut direkt. Pang.

Jaja, annars var det riktigt fin energi på kvällens pass. Flera nya som jag hoppas kommer flera gånger.

Så, hur är det med er då? Fått tränat nåt idag?

1 kommentar: