idag i en enda rörig monolog

Idag har jag längtat till Milano, och fått en liten broschyr med bilder från HM's höstkatalog och observerat att de har ett par riktigt snygga skor på kommande!!
Sen bytte jag plats på jobbet idag. Jag flyttade flera meter från min vanliga plats. Stora saker.
Dagens bodycombat är avklarad också. Jag hade inte lika bra energi som i måndags, men man kan inte vara på topp varje gång! På söndag får vi rocka lite hårdare istället.

Nu sitter vi och ser på Men behaving badly för 500:e gången. De är alltid lika roliga Gary och Dermot.(vi är på säsong 1). jag tröttnar aldrig.

Jag försöker ju att inte shoppa nåt nu före Milanoresan och gud vad det kan klia i shoppingnerven när man bestämt sig för nåt sånt. Jag får nog snart plocka ner sommarkläderna från vinden så det känns lite som att jag har nytt i garderoben. Kanske använda några roliga sommarskor också..?

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar