Fitness magazine eller Kalle Anka?

Skönaste stunden idag. Jag sitter nyduschad efter kvällens bodycombat i soffan och känner hur kroppen är slut. Framför mig har jag ett gott kvällsmål och en Pauluns smoothie som han jag bor med köpte åt mig idag.
Han är förresten inte hemma nu så jag får riktigt njuta för mig själv. Jag ska bläddra i min fitness magazine som jag köpte idag, sen läsa min Kalle Anka* och kanske lackar jag tånaglarna också för att riktigt festa till det.

Så skönt!

Har förresten grym träningsvärk efter gårdagens ben&rumpa-träning så jag är lite rädd för morgondagen faktiskt.  Vi vet ju att första dagen träningsvärk bara är en liten varning för morgondagen.

stay tuned. En dagens på kommande i nästa inlägg.

(*för jag är ju en Kalle Anka-prenumerant ifall nån missat)

2 kommentarer:

  1. Mm Caroline är bra på något, så är det att ge träningsvärk åt oss vanliga dödliga. Eller, ja, hon är nog bra på en massa annat också..

    SvaraRadera
  2. Ja, men hon är nog duktigast på att ge träningsvärk tror jag. Bästa är att vi får en till 17 min-dvd i juninumret av fitness magazine. Då är det dags för magmusklerna! :)

    SvaraRadera