blondinbella och toapapper

En tanke som slog mig när jag gick ut från butiken idag med matkassen och wc-papper i handen, var den att jag tänker alltid på Blondinbella och ett av hennes blogginlägg när jag är i den situationen.
Ett inlägg om hur pinsamt hon tyckte det var att köpa toapapper för hon tyckte det var att skylta till hela världen att hon bajsar. Jättepinsamt.
Sen tänker jag också på ett som hennes sambo hade i sin blogg där han retades med Blondinbella och envisades att ställa wc-pappret i närheten av henne och så hade han en bild när hon står och är helt generad på gatan.

Varenda gång jag handlar wc-papper dyker dendär tanken upp i skallen på mig. Jag tycker personligen att det nog skulle vara mycket mer pinsamt att inte använda wc-papper överhuvudtaget...



Har ni nån såndär fjantig tanke som ni tänker varje gång ni gör någon specifik vardagssyssla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar