idag

haha! neej. Jag är inte gravid. Jag håller på plattar ner tröjan på magen när foton togs.. men det var fortfarande det bästa fotot jag hann ta imorse innan jag skyndade till jobbet.
Vi kan säga att jag sympatiklappar min mage för alla mina söta gravida vänner jag har. En liten hälsning åt er alla som känner er träffade! *blink*

Jag försöker visa er en topp jag reafynade på MQ i helgen, men den syns ju knappt.

Nu hinner jag inte skriva mer.. jag håller på kokar djävulssylt. Jag höll på dog i köket just när jag sköljde och strimlade chilifrukterna. Akta när ångan kommer upp i halsen kan jag säga. Jag hackhostar ännu 20 minuter efteråt... sanslöst.

Tänkte dela med mig av djävulssyltkokandet sen, så håll utkik!

1 kommentar:

  1. brabra, väntar med spänning på recept ju nåow

    SvaraRadera