Smartmouth


Dagens köp! Tänkte skriva dagens fynd.. men det skulle ha varit att ljuga. Tack vare Åland och tack vare att det står Reebok på förpackningen så kostade munskyddet jag köpte idag mer än ett par skor på hm's rea.
Munskydd behöver jag så jag kunde inte välja att inte köpa ett. Vi ska ju ha matchläger imorgon och jag som inte har härdat mig speciellt mycket den sista tiden tror att det ska bli en utmanande dag imorgon. Tur för min plånbok att de inte hade andra skydd i sportbutiken för jag skulle säkert ha köpt allt de har isåfall. Ett par benskydd skulle jag gärna ha i min ägo... tror det blir nästa klickolycka (alltså spontanköp i närmaste webbshop)...
Nåja, det kommer förhoppningsvis inte fler skador än sånt som man får blåmärken av och sånt dör man inte av. Blåmärken är fina accessoarer... eller?

Annars lugn kväll ikväll.. småstädar, tar hand om en sjuk karl och ser på teve. Let's dance är det som gäller. Jag är nyfiken på hur det ska gå för Klingen. Det har sett bra ut i reklamen iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar