sköna fredag

Det här är nog min favoritstund på hela veckan. Fredagkväll, städad vardagsrum (det ska bli ännu finare, men måste ha en bloggpaus emellan) nyduschad och nytränad får jag sitta och ta det lugnt i soffan framför teven. Om ca en timme ska senaste SAW-filmen visas på vår vita duk. Bio Dino som vi kallar det. Ska bli intressant med en ny SAW-film, men på samma gång börjar jag fundera om det inte börjar bli lite urvattnat nu? Vi får se snart.
Det är ju i den här filmen man får se vinnaren i MTV's fina reality-tävling där ett gäng ambitiösa damer tävlar om titeln "Scream queen" och vinnaren fick en roll i SAW 6. Jag gissar att Tanedra som vann dör relativt snabbt. Först kanske?

Sen på tal om skräckfilmer så såg vi "Drag me to hell" den här veckan också. Är du en skräckfilms-älskare ska du inte missa den för den var helt sevärd. Även om jag hade händerna för ögonen en hel del så jag kan inte säga att jag såg hela filmen.

1 kommentar:

  1. Jag vill åxå se filmen! Ge oss en recension sen!

    SvaraRadera