Kvällens bodycombat



Det var nog helgens intensiva taekwondoträningar som gav mig energi idag för jag måste säga att idag var jag alert! Allt flöt på så fint och närvaron var total och det var så roligt när det var så många idag. Finns det en bättre tid för gymmen än nu? Efter alla nyårslöften, julmat osv.. Mitt pass idag var överfullt. That's the way I like it! Vilket ös det var ikväll!

Här är foton på hur jag TÄNKTE se ut ikväll på passet. En topp jag köpte i Thailand ifjol. Jag gillar trycket väldigt mycket. Muskulösa män är aldrig fel om man säger som så... Först tänkte jag att det inte gjorde nåt att tröjan behövde strykas utan tänkte köra på en avslappnad-jag-bryr-mig-inte-look. Jag ändrade mig när jag såg fotonen. Måste stryka tills onsdag. Idag blev det en rosa topp istället.





1 kommentar: