idag


Säsongsstart för mariehamns taekwondoklubb idag. Vi snurrar för övrigt på ålandsteve nu just.Förra veckan var de och gjorde ett litet program om oss. Vi hoppas att nån sett inslaget och vågar komma och pröva på idag. Fast vet inte hur lockande inslaget var sist och slutligen. Vi sparkar nämligen skiten ur programledaren. Det ser väldigt komiskt ut, men på samma gång ger det kanske ett intryck av att det bara handlar om att få stryk och det är ju inte det taekwondo går ut på. Även om det händer emellanåt.

Jag ska i jobb imorgon, trots trettondagen. Jag behöver jobba in lite julledigt jag tog ut, samt förbereda mig inför en resa jag och sambon gör i februari. En julklapp jag fick. Mera om det sen. Jag ska jobba imorgon och sen några lördagar i januari och februari.
Det ska bli lite småmysigt att jobba imorgon. Ingen annan på jobb så koncentrationen borde vara högre. Sitta och småmysa med tangentbordet framför sig och koda koda koda...
Jaa.. jag försöker försköna hela situationen, klart det skulle vara skönare att ligga kvar i sängen.

Nu tkd-dags!

3 kommentarer:

  1. Jag visste inte att kodning hade hög mysfaktor :)

    SvaraRadera
  2. Jo, koda kan vara allt möjligt... mysigt, sexigt och spännande!

    SvaraRadera