Bad romance with the Assmaster



Igår var det några som ville fira min födelsedag med mig. Det blev en lugn kväll men trevligt hade vi. Det höll på skita på sig när vi la på Haiti-galan en stund, inte precis nån stämningshöjare..men vi förstod vårt misstag efter en stund och zappade bort från kanalen.
Arken blev det också. Jag fick äntligen dansa till Lady Gagas bad romance. Förra helgen väntade jag hela lördagsnatten på låten utan att den spelades en enda gång!
Tvåtiden vandrade vi hem iaf och jag sov sen till klockan tolv. Så skööönt!
Nu sitter jag här med lite tårtrester i magen och äter upp sista chipsen. Det blir en skön dag idag känner jag.

Jag fick fina presenter. Femte och sjätte muminmuggen i min samling.


...och den här dvd'n nedanför är inte en vuxenfilm utan David "the master of the ass" Kirschs träningsvideo. Jag kanske testar den idag...kanske. Jag har nämligen en enorm träningsvärk i lårmusklerna efter fredagens benpass så jag vet inte om jag vågar... Jag tänker SE den iaf. Jag lovar att det kommer upp en recension så fort jag provkört den.

1 kommentar:

  1. väntar med spänning på dvd-recensionen, brukar köra en övning av the Assmaster lite sporadiskt... :)

    SvaraRadera