I'm alive




Hej!




Det har varit en lite ofrivillig bloggpaus den här veckan för min dator fick en stroke. Den vill inte alls göra som jag vill så något bloggskrivande har det inte blivit av. Dessutom har jag haft fullt upp med nya bc-releasen och annan träning samt julglöggskväll med kollegerna och en liten föreläsning om hållning de timmar på dygnet jag inte varit i jobb eller sovit.


Nu är det helg och jag har plockat fram lilla rosa laptopen och multitaskar mellan att se på mythbusters, äta tortillafrukost, kopiera filer från förra datorn samt försöka komma in på hm's webbshop. Det sista är svårast eftersom det är många tydligen som vill åt den där behån med rosor mitt på. Jag sparar energin (och pengarna förstås) tills hennes stickade kollektion släpps nästa år... nu vill jag bara in och titta lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar