Kvällens bodycombat

Det märktes att det varit en längre paus nu. Dels på antalet träningsglada personer som dök upp ikväll. Det var fullt!
Eftersom jag är enda som drar bodycombat på gymmet för tillfället så blir tyvärr alla bc-fantaster lidande när jag är borta.
Jag var också på gång idag. Jag har haft nästan en månad nu med lugnare träning och efter en veckas pizza och burger-diet så var mina energidepåer laddade till max idag och idag gav vi verkligen allt!
På söndag ska jag till Sverige på ny releaseskolning och jag har hört att nästa release är en riktig benmördare. Det ser vi verkligen framemot. För nu jädrar ska det tränas hårt och sen planerar vi in en liten viloperiod under julhelgen. Bra plan!

3 kommentarer:

  1. Härligt! Är det så att du råkar ha vägarna hitåt och har tid så får du gärna höra av dig.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr tror jag inte att jag hinner den här gången. Jag åker med en annan som ska på samma sak och vi ska göra en riktig snabbvisit. Typ över till sverige, träna och sen hem tillbaks innan natten.
    Men ska säkert till Stockholm och julhandla i december så då hör jag säkert av mig! :)

    SvaraRadera
  3. Utmärkt! Jag ville bara försäkra mig om att du vet att jag tycker att du ska höra av dig om du har vägarna hitåt. Lycka till med nya BC releasen.

    SvaraRadera