jag blir snart en hajpojke jag också!


Läste igenom storstadspojkens blogg, är inte inne och hälsar på så ofta så det blir många inlägg att gå igenom när jag är där.
Det här med att upprepa idiotiska saker tror jag hör killar till. Deras lilla humor. Jag tror det är en killgrej i allafall. Jag har inte sett samma fenomen hos de tjejer jag umgås med åtminstone. Men jag funkar ju both ways och har tillbringat den mesta tiden av mitt halv-vuxna och vuxna liv med underbara pojkkompisar. Det är nog därför jag tycker att storstadspojkens otaliga hajinlägg är så roliga. Eller kanske jag är en haj-tjej innerst inne?

Här är jag inne på Disney store i New York. En haj-huvudbonad som borde få storstadspojken att bli grön av avund. I handen har jag en snurrande pirates of the caribbean-grej som jag inte fattade alls vad man skulle göra med. Snurra och blinka med den kunde man hursomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar