[skriv din rubrik här}


Hello Jello!
Oj suck, det här har varit en såndär dag då... öh.. hjärnan stått still. Nåja, man kan inte vara på topp varje dag heller. Jag har som mål att komma mig i säng tidigare idag, tror jag behöver en 8 timmar sömn inatt. Det blev mindre än 7 inatt.
Jag piggade upp mig själv med att måla in en nassegris på dagens outfit. Fin va?
Invigde vagabond-stövlarna för säsongen... de var väldigt mysiga att gå med en dag som denna. Vi har haft en blöt och mörk höstdag här på Åland idag.

Gullisen kommer hem inatt efter en vecka på äventyr och jag är tvungen att städa upp här efter mig. Det är en viss frihet att få ha lägenheten för sig själv.. tyvärr resulterar Jennys frihet i klä hela lägenheten i kläder. Nu kommer man knappt in genom dörren. Fniss. Det ska åtgärdas nu.
Därefter ska jag planera kvällens taekwondoträning. Kanske jag bloggar lite mellan varven också. ..

xoxo


Dagens utsmyckning var ett gult halsband från Snö of Sweden

2 kommentarer: