Inspirationsdag

petri.

Nu kan jag ju inte sitta och stirra på mina nya skor hela kvällen utan jag börjar nu förbereda mig mentalt för ett gym-besök. Kickboxning igen. Hoppas det är lika roligt den här gången.

Nu i helgen blir det lite extra jumppa för min del. Det ordnas en inspirationsdag på mitt gym, vilket innebär att de har två personer, Petri & Sari Vähäkuopus, att hålla träningar och föreläsningar hela dagen. Funktionell träning står på programmet, två träningspass och en föreläsning om funktionell träning och en om konditionsträning. Det kommer att bli riktigt roligt känner jag på mig. :)

Efter en liten snabb googling hittade jag följande information om Petri: LÄNK. Ingen nybörjare i ämnet alltså.


4 kommentarer:

  1. Du vet väl om vad som hänt i Vasa i dag...? ;)

    http://www.vasabladet.fi/story.aspx?storyID=38944

    Tror du Carlings har jeans som sku passa på mig?
    /E

    SvaraRadera
  2. Jodå! Klart jag håller koll! ;) De skulle kunna öppna här i mariehamn också.. helvete! :P Tur att jag ska till vasa i påskhelgen!

    Jag vet faktiskt inget om carlings-jeans. Har aldrig köpt nåt därifrån alls. Har du testat?

    SvaraRadera
  3. Nää, jag har inte testat ännu... jag antar att de var smockfullt där i dag...men jag ska nog gå dit och syna utbudet nån dag.

    Å va kul om du kommer hit på påsk...fast jag sticker till Paimio....typiskt.

    SvaraRadera
  4. Mellanrapport.
    Carlings var inte alls bra.
    Hittade två eventuella nya kärlekar på Vila.
    Gina tricot. Inga kommentarer. Tror det är bäst så.
    //E

    SvaraRadera