God morgon!

Idag snöar det inte utan det verkar vara en riktigt ljus fin vintermorgon här i Mariehamn. Jag hoppas min cykel startar idag, den var väldigt isig igår av all blöt snö som kom ner så den lät som en rostig traktor när jag cyklade från gymmet igårkväll.

Dagens träning är spinning efter jobbet. Något mer nytt har jag inte att komma med. Eller jo! Jag var så stark på body combaten igår. Hela alltihopa kändes som en promenad + att jag klarade av rekordmånga armpressar på slutet. Helt otroligt. Snart orkar jag allihop! :D

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Ingen vår i sikte här i Åbo, 20 cm nysnö inatt..

    Jag va oxå på Combat igår, min nya favorittimme, jättekul :D

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det! :) Jag brukar alltid tröttna efter en stund på de flesta pass, men body combat blir bara roligare! :)

    SvaraRadera
  3. Huuuuuhh, vilken hund! Hur har man fått den att se ut så där månne?

    SvaraRadera
  4. hehe, jag vet inte. kanske matat den med anabola eller nåt?

    SvaraRadera