Ut med skräpet och in med nytt!

Jennys klädskåp var under granskning idag och jag måste ärligt talat säga att jag har varit ganska hård i bedömningen den här gången. En hel stor blå ikea-kasse är fylld till max med skor och kläder som har sett mig för sista gången.

Liini och Zhara var här och hjälpte mig dessutom. Ganska bra att ha väninnor på plats när man har ett par skor/ett klädesplagg som man är lite osäker på vart det hör. Liini var till stor hjälp idag... jag behövde bara visa upp vissa saker och hon höll på skratta ihjäl sig. Speciellt när jag visade upp ett par svarta klumpiga högklackade skor som jag använde i gymnasiet. Jag har ingen aning om varför jag har dem här i Vasa, men jag kan säga att deras resa slutar här och nu. Liini skrattade så hon grät när hon såg dem... inte bara första gången utan varje gång. :D
Sen var det också ett par byxor som jag sytt om lite själv... de tyckte mina vänner var väldigt roligt också. De ligger nu också i ikea-påsen... :P


Ett par handväskor rykte idag också, för att ge rum åt tre nya. :) Min gullis hade hem 2 Guess-väskor åt mig från "over there". Jag är väldigt lycklig. De är så fiiiina! Han var också så sneaky så han hade gömt den mindre inuti den större väskan!
Sen när jag får tag i en kamera ska ni få se dem... om jag kommer ihåg. Den tredje väskan var en fin "I love NY" -väska. Väldigt praktisk sådan.


3 kommentarer:

  1. Haha, kan riktigt se det framför mig när Liini får skratt skovi när hon ser dina as fula skor, som säkert stämmer. Man hade ju ingen mode koll whatsoever när man gick i högstadie / gymnasiet. Kolla bara Majas privat smugsmug så får du se hur grann Maja och jag var på den tiden.
    Inga kommentarer om mitt hår, tack.

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt att rensa! :) Jag gillar förresten din profilbild/välkomstbild eller vad man nu kallar det (där du står och håller om klacken på den vackra skon), very nice liksom! Får du spöka ut dej ikväll? Till halloween alltså...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade ett liknande projekt i fjol å resultatet var 5 (!) svarta sopsäckar till stormossens rödakors insamling... Johanna

    SvaraRadera