Nystart kanske?

Jag har verkligen inte varit aktiv på bloggen den senaste tiden. Jag borde också ta mig kragen när det kommer att svara på era kommentarer. Förlåt!
Största orsaken till min bloggtrötthet beror mest på den dator jag använde. Den var för trött och mitt tålamod för kort. NU har jag i allafall fått en nyare av gullisen, så vetja jag ska sitta oftare vid datorn framöver. :)

Tycker ni annars att det har varit värmebölja idag? Det tyckte iallafall en flicka/ung kvinna som kom gåendes emot mig när jag cyklade över Brändö bro idag. Hon kom gåendes i minimala jeansshorts. Själv höll jag på frysa ihjäl. Hmmm. Hoppas hon är förkyld imorgon. ;)

På tal om rubriken. Nystart. Så känns det idag. Träningen har gått bra idag och jag har fixat matlådan till imorgon... för nu är det slut på restaurangluncher en tid framöver. Riktigt duktig ska jag vara den här veckan för att sedan avsluta den med en lyxkryssning över kvarken med RG1. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar