boy, do I have a story for you!

Jahapp. Det är, som jag förstått det, ganska välkänt att jag har en liten tendens av klumpighet. För att riktigt visa prov på den saken så tog jag i riktigt ordentligt idag. Så, från början...

Det hela började med att jag skulle byta batteri i min pulsklocka (Polar). Jag hade förstått att det kunde göras på Salkari, så jag begav mig mot HS Center där butiken är belägen nuförtiden. Den finns på andra våningen mittemot Anttila-ingången och bredvid Polarn och Pyret. Nåja. De som vet hur HS Center i Vasa ser ut så vet att de tycker om att avgränsa butikerna med hjälp av glasväggar. Speciellt Salkari var en enda j-a askungen-sko! Jag hade inte alls rört mig i den gränden av HS Center och var lite osäker på var exakt Salkari var och isåfall var de hade ingången till butiken. Jag konstaterade till sist att det fanns två ingångar och eftersom jag redan gått om den ena siktade jag på den andra. När jag så självsäkert trodde mig veta var ingången var lade jag siktet på försäljaren i butiken istället. Nå, om ni är smarta kan ni ju räkna ut vad som hände... det sa "PANG" och stor-sparven Jenny hade brakat in i en glasvägg. Jag missade ingången med ca 4 meter.

Ja, jag skadade mig också. Jag har en fin liten bula i pannan, som tack och lov värker mer än vad den ser ut.


Jag hoppas verkligen att HS Center har fångat ögonblicket på nån övervakningskamera och lägger upp klippet på youtube. Det tycker jag att jag förtjänar.

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA! Det var det roligaste jag hört idag, speciellt då jag ser allt i huvudet. Hohohho, du är nog bäst du!

    SvaraRadera
  2. Haha! Skönt att nån har roligt.. annars skulle det hela ha varit i onödan. ;)

    SvaraRadera
  3. Stackare! :)

    Men vet du va, du är inte den enda. Jag har en kompis som gjorde exakt det samma :)

    Halva mitt kungarike för det videoklippet!!! :)

    SvaraRadera