Nånää...

Inte är jag alls sådär arg. Egentligen är jag ganska trött och lat idag, så det passar mig ganska utmärkt att ha en ledig dag från träningen. :)

Jag har idag, flera år efter alla andra testat på Magmypic.com. En sida där man får göra tidningsomslag med eget foto. Billigt roligt. Här är iaf de omslag jag fixade med foton av mig själv... jag gjorde även ett med ett foto på killarna på jobbet, som jag fotograferat på en after work-kväll på Ollis när de sjunger med trubaduren. Det tänker jag inte visa här. hehe.
Här gör jag en personlig tolkning av paranoid-skovi. Tyckte att det passade bra på Maxims omslag.

Fin Lugg, matchar mustaschen och vad är nu bättre än det?!



I'm so prettyyyy ... lalalaalaaa...



Frekk Suomi har tagit bilden. Fötterna är mina och soffan tillhör o'Malleys. Totally min favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar