Djurmönster


Jag har en ganska lång tid varit förtjust i djurmönster... speciellt leopard och tiger-mönster. Det kan bero på att jag är så himla tokig i allt som besläktas med katter. Hursomhelst så har ju djurmönster ofta varit sådant som endast dramatiska finska medelålderskvinnor med svartfärgat hår, rött läppstift och smaklösa glasögon och en tillhörande övervikt med hög barm som brukar klä sig i dylika mönster, så tröskeln till att erkänna det högt att man gillar det har varit hög. Nu just är det i alla fall lite mer tolererbart. Tack! Jag äger nu ännu bara ett par strumbyxor med gepard-fläckar, men skulle gärna ha något mer djurmönstrat i min garderob. Som till exempel pyjamasen på bilden. Den finns att köpas på Victoria's secret och man får tofflor med på köpet! *vill ha*
Sen skulle jag mycket mer än gärna ta emot en leopardmönstrad klänning från D&G. Dreglade över flera stycken när jag var på Harrod's i november.

Bilder från elle.com. D&G's höstkollektion 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar