varför?


Varför ska man bli sjuk JUST när man behöver vara extra frisk? :( jag var i jobb idag.. och hipp hipp hurra fick jag sitta och lära upp en ny tjej som började på jobbet igår. Vilket betydde extra hjärnansträngning + talande i ett. Hostade som en gammal borstbindare gjorde jag också. Hack-hosta. Mysigt irriterande. Fast den nya tjejen var helt kiva (finsk också...) nog.
Nu hade jag lite stegring, sade febermätaren. MEN ingen vila ännu. Ett trängsel-pass i en matbutik finns ännu inplanat.. *suckar över människors panik över att butiker har stängt 2 dagar i sträck* Dessutom verkar det som att jag har glömt mina skinnhandskar på Amarillo, så där via ska jag oxå. Hoppas jag har rätt, annars är de borta foor eever...
Jag vill bara mysa ner under filten i soffan och se på Daws... *harkel* jag menar teve. :)

..jag har svamlat hela dagen, så varför sluta nu? ;P Trevlig helg folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar