Latino-gener tack!


Dans på tränings-shemat idag igen! Bailatino. Jag tänker inte ge mig fast jag är totalt utan svängpåhöfternaväldigtexotisktochsensuellt-begåvning. Ger man upp så dör man! Så enkelt är det! ;)
Det var nog roligare idag, för stegen var bekanta.. men voi voi. SÅ himla finlänsk jag känner mig. Så nordisk, så torr och vit och så olatinsk! Hon som ledde lektionen hade iaf latinat upp sig med lockigt hårsvall och sjal runt höften. Det ser mycket bättre ut med en sjal runt höften när det ska svängas ordentligt. Plötsligt var också min bak för liten!! Ska man dansa med höften ska man väl ha en fyllig och ordentlig bak att svänga med också.. så att man riktigt känner tryckvågen på flera meters avstånd. Hmm.. måste åtgärda saken på något sätt till nästa gång. Inte för att skaffa mig större bak då, utan för att känna mig mindre blek och tråkig...Kanske en tub brun-utan-sol kunde hjälpa upp saken? Och kanske om jag har ner håret så jag får det att svänga liiite iaf när vi gör några häftiga svängningar. Hår-förlängning kanske? ;P Måst ta mig en ordentlig funderare.
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.. lite mat och sen idol. Tidig kväll blir det iaf, för imorgon är det jobb som gäller! Yes.
In english... just for you Vesela! :)
I joined a latino dancing class on my gym and I wrote that I feel so damn Finnish! I have real problems with moving my hips right and I look so NOT like a sensual latino woman.. so I am wondering if I should get a fake tan and a bigger butt till next time! ;) or maybe you could come here and teach me.. because you got the moves girl! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar