Täppt däsa!

Varför innehåller ordet näsa bokstaven N när det är så svårt att säga när näsan är ur funktion? Dumt.
Jag har gått från "håller på att bli förkyld" till förkyld nu. Vaknade just med täppt och rinnande näsa. Skööönt. Halsen var lite sjuk också men nu när jag känner efter så är den bra. Bra.

På dagens schema har städning första prioritet. Dammsugaren ska fram! Sen ikväll firar Futoukai 5 år. Vi har bokat bord vid Rosso och sen ska shacki kom hit för lite programpunkter. Ska bli trevligt.
Jag ser verkligen fram emot Rosso ikväll. För jag har äntligen hittat en favorit på deras meny. Rågdegspizza med lufttorkad skinka, mozzarella, ananas och paprika. Jisses va gott!

Nu har ni fått ta del i vilka fantastiska tankar som flödar igenom mitt huvud såhär på morgonkvisten. Nu ska jag dricka upp min panadol hot och äta frukost! Puss!

3 kommentarer: