så gjorde jag det då...

... öppnade första sidan till Dan Browns "I cirkelns mitt". Jag visste att jag skulle vara fast efter första sidan så boken har fått stå och vänta hela sommaren.. men nu i förrgår öppnade jag den. Inte så smart av mig. Borde ha väntat till helgen.

Daniel hade den hårda skolan idag på träningarna. Först slag på däck och sen kryddades allt med armpressar på knogarna. Jag *slapp undan den här gången iallafall för jag och några "pinnar" tränade inför en uppvisning vi ska ha imorgon klockan tolv på gräsmattan framför universitet.

*slapp undan= fick tyvärr inte vara med

2 kommentarer:

  1. Om jag sku ha det så bra att jag fastnar för en bok redan efter första sidan, då skulle jag säkert ha läst en massa böcker i mitt liv, men tyvärr är det inte så.. :(

    SvaraRadera
  2. Hehe.. jå, jag oxå. Jag vet bara att Dan Browns böcker är på det sättet. Handlingen börjar direkt och man måste bara få veta mer..

    SvaraRadera