Slut på eländet!

Nu äntligen har jag klippt mig. (note to self: boka aldrig frissa-tid så långt på förhand igen!) Jag var mer radikal än vad jag trodde. ..tyvärr får ni ge er till tåls en liten stund till eftersom kameran dog när jag skulle ta foto. Måste laddas.

Min frisör blev glad i alla fall. "Va häftig du é!"
Jag kom nämligen in dit med inställningen att jag bara skulle ha klippt topparna och ljusa slingor. Säkert ett riktigt sömnpiller för en frisör kan jag tänka mig. Nå iaf, så blev det lite lite ljusa slingor framtill och sen mörk botten. Mycket bättre blev det än jag hade trott, hon kunde nog sin sak. :)
När det var dags för klippning så funderade jag hit och dit på vad jag ville göra. Ju mer jag funderade kom jag fram till att jag ville gå ut därifrån och känna att jag har gjort NÅN förändring. Så.. jag frågade fröken frisör hur hon skulle klippa om hon fick välja själv.
Då föreslog hon att hon en frisyr som jag redan prövat på för några år sen, så då kändes inte den aktuell. MEN nästa frisyr hon föreslog gick jag med på. Hon trodde nog inte mig först, men iaf förklarade att det är ju ändå bara hår, det växer ut igen ifall jag ångrar mig, vilket jag nog var säker på att jag inte skulle göra. Så hon tog glatt i saxen och klippte och jag gick sen efter en stund ut därifrån och kände mig SÅ himla snygg! ...lite väl sofistikerad look, men va fan. Man kan ju alltid låtsas! haha!

Bilder kommer sen... nu måste jag stå framför spegeln en stund. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar