Igår...

Igår äntligen, fick jag tag i min Elle-tidning. Den är så härlig, väger typ 5 kilo och så full med mode att man vet knappt var man ska börja. På bilden ser ni Heidis favorit-klänning ur trendbibeln. Dior förstås. :)



Greven bjöd mig och sambon på blåbärspaj och vaniljvisp. GOTT, säger jag bara. Tyvärr är den slut nu.. :( Jag och Heidi hade ,före vi knackade på hos Greven, varit och inhandlat Elle, så ni kan ju gissa åt vilket håll samtalsämnena rörde sig. Greven fick ändå in några ord i diskussionen.. tro det eller ej.



Vi diskuterade en hel del viktiga saker, som att är Kate Moss en dålig förebild eller en dålig förebild. Är Elsa Hosk snygg eller har hon så långt avstånd mellan ögonen så att hon ser ut som en alien? (Jag tycker hon är snygg, Heidi -> Elsa = Alien..) Sen undrar jag oxå... när ska jag få träffa Dries von Notens brorsdotter oxå???





Sen, en liten nackdel med att vara sambo och sova i samma rum. MAN ligger och pratar istället för att koncentrera sig på att somna. Suck! :) Nåja, sova kan man göra i graven...



I helgen sker följande: Jag ska till vackra sköna Hirvlax och sen gäller väl Juthbackamarknaden för hela slanten då, med avslutning med kräftskiva vid andra sjön. Låter som en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar