Fantastic Four




Fantastiska fyran nummer två tittade jag igår.. andra gången jag och gullet får ha en hel biosal för oss själva. Det är så bra att det NÄSTAN är värt pengarna. Adams i Vasa är faktiskt under all kritik! Jag blir lika förbannad varje gång. MAX 6 euro skulle de kunna ta för en biljett, speciellt till adams 2an... Smutsiga och söndriga säten, liten ynklig skärm och ingen lutning på golvet. Förra gången jag var dit så var också en hop med utbytesstuderanden och såg på film och fy fan vad jag skämdes över Vasa då just.. :P Nå, hoppas att Gloria blir fin då sen när hon blir färdig...


Filmen var helt ok, men ettan var bättre. Helt klart. Det fanns inte lika många bra skämt i denhär... men den infaller ju i kategorin lätt underhållning så jag tänker inte göra nån djupanalys. Lite kär i Johnny blev jag iaf.. han är så het! ;) Bokstavligt talat..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar