träna med barn - jo, tjena!


 Ja, idag ansåg jag mig besegrad efter några försök till att köra lite magträning i vardagsrummet. Jag har en sån djävulsk träningsvärk i benen förresten så det var ett himla sjå att bara kom mig ner på träningsmattan. När jag äntligen kommit mig ner så var ju Minni där också på två röda. Krypa är gammal skåpmat nu och nu är det klättring som gäller. Helst på mig - så fatta hur kul hon hade då.  Bilden här nedanför är mitt försök till sidoplanka. Hon var där direkt!
För att se det på den positiva sidan så har jag en bra planerad magcirkel att gotta mig i när en lucka kommer. Jag fick också till lite bålaktiveringar som Lofsan har i sin nya mammaträningsbok, så helt bortkastat var min stund på golvet ändå.

Ett föräldratips har jag förresten: foamroller är inte en bra leksak åt en klättrande halvåring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar